- W koszyku nie ma jeszcze produktów
- Wysyłka Za darmo!
- Razem 0,00 zł
- AKCESORIA GSM
- AKCESORIA ROWEROWE
- AKCESORIA SAMOCHODOWE
- AKUMULATORY
- CHEMIA DLA ELEKTRONIKI
- CYNA
- DEZYNFEKCJA
- DOM OGRÓD
- FITNES I SIŁOWNIA
- FOTOWOLTAIKA
- GŁOŚNIKI
- KABLE POŁĄCZENIOWE
- KONDENSATORY ROZRUCHOWE
- LUPY
- MIERNIKI
- MIKROFONY
- MYJKI ULTRADŹWIĘKOWE
- NARZĘDZIA
- OŚWIETLENIE
- OUTLET
- PRZEWODY W ROLKACH
- PRZEŁĄCZNIKI, WYŁĄCZNIKI, OSŁONY PRZEŁĄCZNIKÓW
- Radia samochodowe
- RURKI TERMOKURCZLIWE, TAŚMY IZOLACYJNE, SZYBKOZŁĄCZKI
- SPRZĘT LUTOWNICZY
- STACJE POGODOWE
- TELEWIZJA SATELITARNA I NAZIEMNA
- UCHWYTY LCD
- WYPALARKI, STACJE WYPALAJĄCE
- WZMACNIACZE
- Zasilacze do LED
- Zasilanie
- ZŁĄCZA - KROKODYLKI
Akumulator wykonany jest w technologii AGM – elektrolit uwięziony jest w separatorach z włókna szklanego o dużej porowatości. Eliminuje to niebezpieczeństwo wycieków i umożliwia pracę w dowolnym położeniu . Akumulator posiada samouszczelniające się zawory ciśnieniowe zapobiegające powstawaniu nadmiernego ciśnienia w ogniwie (VRLA). Ze względu na swoje zalety takie jak szczelność, bezobsługowość, mała oporność wewnętrzna i wydłużony okres składowania, akumulatory serii EH zostały wybrane jako podstawa systemów zasilania awaryjnego.
Parametry techniczne akumulatora:
- Typ: VRLA AGM
- Napięcie: 6V
- Pojemność: 10Ah
- Żywotność: ponad 5 lat pracy
- Terminal: Faston 187 (F1)
- Wysokość: 94mm
- Szerokość: 34mm
- Długość: 150mm
- Wysokość całkowita (z konektorami): 99mm
- Waga: 1kg
- Ładowanie buforowe: 6.75-6.90 V (-10 mV/C)
- Ładowanie cykliczne: 7.2-7.5 V (-15 mV/C)
Akumulatory dostarczane są w stanie częściowo naładowanym. Przed rozpoczęciem użytkowania akumulator należy doładować. Akumulatory żelowe należy ładować w temperaturze od 0oC do +40oC rozładowywać w temperaturze od -15oC do +50oC, przechowywać w temperaturze od -15oC do +40oC.
AKUMULATORY ŻELOWE MUSZĄ BYĆ ŁADOWANE SPECJALNYMI ŁADOWARKAMI DO AKUMULATORÓW ŻELOWYCH (ODPOWIEDNI PRĄD ŁADOWANIA).
UŻYWANIE DO ŁADOWANIA ZWYKŁYCH PROSTOWNIKÓW SAMOCHODOWYCH NAJCZĘŚCIEJ KOŃCZY SIĘ SZYBKIM USZKODZENIEM AKUMULATORA.